دفتر ریاست
وظایف و اختیارات
آیین نامه ها و دستورالعمل ها
فرم ها
فرآیندها
انجام امور اداری و دفتری رئیس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلی، بین المللی و دانشگاهی نظارت و پیگیری اموری که از سوی رئیس دانشگاه ابلاغ گردیده است دریافت مکاتبات واحدهای دانشگاهی و صدور ابلاغ کلیه مکاتبات، دستورات و نظرات آن دانشگاه به واحدهای دانشگاهی و یا مؤسسات و سازمانهای خارج از دانشگاه تهیه و تنظیم صورتجلسات شوراها و کمیته هایی که در محدوده تشکیلات حوزه ریاست دانشگاه تشکیل می گردد تنظیم قرار ملاقاتهای ارباب رجوع با رئیس دانشگاه انجام ارتباطات تلفنی رئیس دانشگاه ارسال و دریافت نمابرهای رئیس دانشگاه پیگیری ثبت نامه های دفتر رئیس دانشگاه نظارت بر امور داخلی دفتر و نیز تشریفات میهمانان رئیس دانشگاه از جمله وظایف مسئول دفتر می باشد برنامه ریزی و نظارت جهت اجرای مصوبات شورای سازمان اسناد ملی ایران در زمینه امحاء اوراق زاید و انتقال پرونده های راکد به مرکز بایگانی راکد دانشگاه و تحویل اسناد ملی واجد ارزش نگهداری دائمی به آرشیو ملی در چهارچوب ضوابط و مقررات مربوط با نظر دفتر ریاست دانشگاه ارزشیابی اوراق و سوابق راکد به منظور تشخیص و تعیین اوراق زاید قابل امحا بر اساس راهنمایی واحد اسناد دفتر ریاست جمع آوری و طبقه بندی و ترکیب، حذف و متحدالشکل ساختن فرمهای مورد عمل و نظارت بر تهیه و تکثیر فرمها به منظور جلوگیری از تهیه فرمهای غیر استاندارد تکراری و غیر لازم